dinsdag 7 februari 2012

Een poosje geleden

Ja sorry het is al een tijdje geleden dat ik voor het laatst iets gepost heb. De reden hiervoor is omdat ik dacht dat toch niemand hier mijn berichten leest. Nu hoor ik af en toe toch om mij heen.. die website plaats je daar nog wel eens wat? Nou daarom toch een vervolg. Ik ga mijn best weer doen.

Ik ben de laatste tijd vaak bezig met het maken van kaarsen. Ik zal hier wat foto's plaatsen van wat gemaakte kaarsen. Ook ben ik mij aan het inlezen over zelf zeep maken. Dit omdat ik zelf allergisch ben voor SLS (Sodium Lauret(hyl) Sulfaat) een stof die in veel shampoo's en andere cosmetische producten gebruikt wordt.
Het lijkt mij dan ook leuk om hier mijn vorderingen bij te houden.

Dus ik doe mijn best en vind het ook erg leuk om te horen dat deze blog daadwerkelijk bekeken en gelezen wordt.

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten